Nors Ballų šeimyna į Lietuvą atvyko vos vakar „Vytauto“ komanda jau dabar gali džiaugtis ne tik viso pasaulio žiniasklaidos dėmesiu, tačiau ir gerbėjų susidomėjimu bei sėkminga klubo reklama.
LiAngelo ir LaMelo Ballų „Vytauto“ marškinėliais prekiavusi „Amazon“ parduotuvė vos per parą jau šiandien išpardavė visus pardavime buvusius marškinėlius. Jų parduoti nesutrukdė ir tai, kad juos norintys įsigyti žmonės turėjo pakloti nemenką 99 dolerių sumą.
Be paliovos kyla ir „Vytauto“ klubo sekėjų kiekis „Instagram“ paskyroje. Kiekvieną valandą tūkstančiais naujų sekėjų pasipildantis klubas šiuo metu jų turi jau 24 tūkstančius, o tokiais tempais jie gali pralenkti ir Kauno „Žalgirio“ paskyrą, kurią seka 37,4 tūkstančio žmonių.